

Kvalitetspolicy
- Kunden i centrum. Kundpartner Syd ska ha nöjda kunder.
- Medarbetaren i fokus. Alla medarbetare ska vara engagerade och ta ansvar för utvecklings- och förbättringsarbetet.
- Kvalitet och säkerhet i arbetet. Vi ska ha ett brett kvalitetstänkande och arbeta med ständiga förbättringar i hela företaget.
Kvalitetsarbetet
- Vi har en mängd sätt för att säkerställa att servicenivån är hög och att alla parter är nöjda.
- Vår personal utför egenkontroller. Avvikelser dokumenteras och hanteras omgående.
- Vår ledningspersonal utför kontinuerlig utvärdering av kvaliteten. Denna kvalitetskontroll är både underlag för utveckling av verksamheten hos kund, och ett sätt att tillämpa individuell lönesättning.
- Vi utvärderar kontinuerligt tillsammans med kund så att servicen håller rätt nivå och hur vi tillsammans kan utveckla servicenivån framöver.
Kontakta oss
Kundpartner Syd AB
Tel 042-26 33 64
info@kundpartner.se
Helsingborg
Gravörgatan 21
253 60 Ramlösa
Malmö
Ystadsvägen 22H
214 30 Malmö
Göteborg
Herkulesgatan 3A
417 03 Göteborg
Kristianstad
Vendesgatan 1C
291 53 Kristianstad
Stockholm
Krogtäppan 19
137 68 Jordbro